Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

08 kwietnia 2015

Na ...dziesiąt lat!...

Zdarzyło już mi się robić kartki na różne, różniste okazje - od narodzin aż po... nie aż tak to nie;)
Ale najczęściej są to urodziny - te zwykłe i te okrągłe. Dzisiaj pokażę kilka na ...dziesiąt lat!

Wszystkie w podobnym stylu: trochę vintage, trochę "co mi pod rękę wpadło", ale z lekką elegancją i romantyzmem... Dużo kwiatów, serwetek, obrazków i różnych zawijasów...

Zaczynamy od 50-tych urodzin...







Czas na kolejną rocznicę - 60 lat!!!
Nie jest to pierwsza kartka na tę okazję, którą zrobiłam - po prostu jest najnowsza...






Idziemy dalej - kolejna rocznica - 70 lat!!!





I mój rekord, co do ilości lat - 80-te urodziny!!!



I oczywiście jak to bywa przy takich szczególnych kartkach - coś porobiłam nie tak w swoim aparacie i zdjęcia nie wyszły. Na szybko - już po przekazaniu kartki - poprosiłam siostrzenicę o zrobienie fotek komórkowym aparatem... Stąd nie ma zbliżeń i kolorystyka inna (nie bardzo dało się to poprawić w programie). Ważne, że są - jak dla mnie super, że mogę coś pokazać!!!

Nadal czekam na okazję zrobienia wyższych rocznic, ale... już pomału zbliżam się do setki;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz