Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

31 sierpnia 2014

Kwiat jabłoni i karminowa róża...

Zdecydowałam się na zrobienie tak wiosennej kartki, chociaż już jesień puka do drzwi... Ale taka kartka po prostu idealnie pasuje mi do tej właśnie solenizantki.



Gałązka z kwiatkami jabłoni to rzeczywiście wiosna, ale reszta już nie bardzo. Dzięki temu kartka może być podarowana w każdej porze roku. 


Kwiatki dopiero uczyłam się robić, stąd nie są doskonałe... ale będę ćwiczyć!!!
Z boku przykleiłam serwetkę (to chyba mój ulubiony wykrojnik, więc teraz często będzie pojawiać się na kartkach).




Druga kartka (nie wiem czemu, ale w naszej rodzince często urodziny są podwójne) poważniejsza. Główny motyw to karminowa róża...


Właściwie to jest i ozdobna ramka, karteczki z życzeniami i... o dziwo różyczkami, ale najbardziej przyciąga wzrok ta właśnie symboliczna, jedna róża... i tak ma być!!!


Wszystkie elementy "potraktowałam" oczywiście tuszem, ponieważ tak lubię... podoba mi się takie wykończenie - całość wygląda tak staroświecko...


1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń