Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

02 stycznia 2015

Świąteczne albumy...

Święta, święta... już po świętach. Właściwie to i po Nowym Roku...
A ja jeszcze wspominam święta. Oprócz tych wszystkich kalendarzy i przepiśników, dodatkowo uraczyłam moją rodzinkę zadaniem do wykonania - otrzymali niewielkie świąteczne albumy na wspomnienia z tegorocznego Bożego Narodzenia. Sobie także taki zafundowałam.




Powstało pięć albumików (zdrobnienie jest dlatego, że są niewielkie - 15x15 cm). Jedne są w kolorze beżowo-szarego kartonu, a inne białe. Na wszystkich kartkach wytłoczyłam wzór śnieżynek i delikatnie je uwidoczniłam srebrnym tuszem.


Do ozdobienia wykorzystałam wszystko, co zostało mi po zrobieniu świątecznych kartek, wydrukowałam także kilka świątecznych piosenek... Tak, żeby klimat był odpowiedni.


 Bardzo przydały mi się wszystkie świąteczno-zimowe stemple...  Fajnie ozdobiły strony, ale dzięki czarno-białej barwie, nie powinny być zbytnią konkurencją dla mających się tam pojawić fotografii.


Teraz tylko muszę zapełnić zdjęciami mój album i poczekać na efekty pracy moich bliskich...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz