Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

03 czerwca 2014

Dla Młodej Pary w srebrze i złocie...

Pogoda stale pod psem... nawet porządnych zdjęć zrobić nie można, bo światło fatalne...
Na szczęście trochę w komputerze można popoprawiać, żeby coś było widać.
Dzisiaj akurat mają być widoczne kartki ślubne. Format obu to 20x16,5 cm. Składają się z trzech części, składanych do środka. Baza to szary karton,  na niego naklejałam papiery do scrapbooking'u z serii "Biała róża" Galerii Papieru i "Stalowe niebo" Magicznej Kartki oraz ścinki tapet z różnymi fakturami. Jako główną ozdobę wykorzystałam gotowe wzory z grubej tektury (tylko pomalowane na złoto i srebrno) oraz napisy. Do tego oczywiście trochę dekoracji zrobiłam na maszynce Sizzix.

Kartka w srebrnej odsłonie:









Kartka w złotej tonacji:







Do obydwu kartek dorobiłam oczywiście koperty 3D, tak by zmieściły się różyczki... a żeby wszystko z sobą pasowało powtórzyłam na nich elementy występujące na kartkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz