Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

29 września 2014

Kartki z nutą jesieni...

Jesień już coraz bardziej pokazuje swoje barwy. Nie może więc ich zabraknąć w moich kartkach...
Złamana czerwień, przybrudzony ugier i zszarzały beż - to główni bohaterowie tych prac...


Obie kartki przeznaczone są dla urodzinowych solenizantek. Są trochę eleganckie, trochę romantyczne i trochę vintage...



Tym razem poeksperymentowałam trochę z różnymi wzorzystymi papierami, właściwe rzadko używałam gładkiego papieru...mieszałam, zestawiałam - aż wszystko do siebie pasowało.



Na obydwu kartkach, oprócz kwiatów, pojawiają się także piękne i tajemnicze damy... ale ostatecznie otrzymają je także panie-damy z mojej rodziny. Tak, więc wszystko pasuje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz