Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

01 grudnia 2014

Święta, święta - kartki wysyłać czas...

Trochę sparafrazowałam tekst pięknej piosenki zespołu Lady Pank "Święta, święta"... Tak jakoś, gdy zabrałam się za robienie kartek świątecznych, właśnie ta melodia "siedziała" mi w głowie... Może to i dobrze, bo nastrajała mnie tak rodzinnie, tradycyjnie i troche staroświecko - czyli świątecznie.


Kartek powstało dosyć dużo, a żadna właściwie się nie powtarza. Są oczywiście te same elementy, ale w innych zestawieniach i kombinacjach. Wszystkie zrobione na białej bazie A5, tła są ciemno czerwone lub zielone. Uzupełniają je wstawki złote i z motywami świątecznymi. Elementy ozdobne to stare obrazki, koronkowe serwetki, bombki, gałązki choinki i szyszki...







Takie właśnie kartki najbardziej kojarzą mi się z niesamowitą atmosferą Świąt - trochę nostalgiczne, nieco tajemnicze, a przede wszystkim ciepłe, nastrojowe i pachnące choinką...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz