Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

05 lipca 2014

Album gimnazjalny...

Minął pierwszy tydzień wakacji, uczniowie już zdążyli zapomnieć, że są uczniami... A ja dopiero teraz pokazuję zdjęcia z mojego ostatniego dużego "dziełka"... naprawdę duuużego.
Nie dość, że tak naprawdę pierwszy raz zabrałam się za zrobienie albumu scrapbookingowego z prawdziwego zdarzenia, to od razu miał mieć tyle stron (24 + okładki).
Wcześniej robiłam już takie mini albumy, ale do tego zadania się nie umywały - miał to być album - podziękowanie dla wychowawcy na zakończenie gimnazjum. Wychowankowie spisali się wspaniale -przygotowali super opisy o sobie, fajne zdjęcia i przepiękne listy do swojego wychowawcy - aż łza się w oku kręci...
Teraz ja musiałam to tylko odpowiednio poskładać i pokazać.

Oto, co wyszło - a jest dziś mnóstwo oglądania...  (ze względu na ochronę danych tych młodych ludzi pozacierałam twarze i nazwiska )

Album miał być w stylu vintage i nieco młodzieżowym...




Laurka, czyli oficjalne podziękowanie dla wychowawcy...

W mniej oficjalnej części - trochę weselej, dużo otwieranych kopert, karteczek i młodzieżowych pieczątek...


















Do stworzenia tego albumu wykorzystałam, tak naprawdę wszystko, co wpadło mi w ręce i pasowało do mojej wizji... a więc papiery scrapbookingowe, z fakturą, gotowe tekturki... dodatkowo zrobiłam niewielkie koperty, wycięłam różne kształty wykrojnikami,odbiłam pieczątki i sama nie wiem, co jeszcze...
Najważniejsze, że efekt końcowy podobał się wszystkim oglądającym - a przede wszystkim gimnazjalistom i samemu wychowawcy...nie jestem przyzwyczajana do takich zachwytów nad moimi pracami, ale to bardzo miłe...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz