Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

31 lipca 2014

Na biżuterię i na herbatę*...

*Oczywiście chodzi o pudełka służące do przechowywania herbaty i gromadzenia biżuterii.

Znowu zabrałam się, po kilkunastu dniach leniuchowania do dzieła... Dzisiaj dwie skrzynki "poddane" decoupage'owi.

Szkatułka na różności z trzema szufladkami i zamykanym wieczkiem ma wymiary nie za duże, wg mnie takie w sam raz ( wysokość 14 cm. szerokość 21 cm. a głębokość 15,5 cm.). Część pomalowałam bejcą w kolorze dębu, a część białą farbą akrylową  o ciepłym odcieniu. Okleiłam tylko wieczko i fronty szufladek serwetką z fiołkami. Bejcę wykończyłam woskiem do drewna, a resztę kilkoma warstwami lakieru.    







Pudełko ma być prezentem urodzinowym, więc do kompletu dorobiłam jeszcze ramkę na zdjęcia - włożyłam do niej na szybko zrobiony obrazek... 


A tak prezentuje się całość...


Drugie pudełko jest właściwie zrobione w tym samym stylu i taką samą techniką, tylko oczywiście motyw jest herbaciany... W środku także...









W obu pudełkach dodałam ozdobione niewielkie deseczki - takie tagi oraz gdzieniegdzie trochę bawełnianej koronki, by było trochę ciekawiej...

Zdjęć dzisiaj trochę dużo się pojawiło, ale nie wiedziałam, które wybrać - wrzuciłam, więc większość... poza tym lepiej chyba oglądać niż czytać...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz