Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

19 lipca 2014

Warsztaty scrapbookingowe...

Skończyły się wakacyjne wyjazdy i trzeba coś zrobić pożytecznego - czyli czas na warsztaty...
To moje pierwsze takie doświadczenie... Wcześniej jakoś się nie składało... i nie brałam udziału w takich spotkaniach. Żałuję, zwłaszcza po dzisiejszych warsztatach, bo było super!!!
Ale zacznę od początku... Informację znalazłam na stronie sklepu Skrapek. Warsztaty miały dotyczyć pracy z mediami - dla mnie to raczej nowość, więc czym prędzej się zapisałam. Tematem był TAG ZE ZDJĘCIEM,  a prowadzącą projektantka Chimera.

Po kilku chwilach mazania, chlapania, psikania, tamponowania, klejenia i przede wszystkim dobrej zabawy powstał mój pierwszy tag ze zdjęciem:







Wszystkiego na tym tagu jest dużo, kilka warstw - ale to chyba na tym właśnie polega;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz