Zajmij się tym, co lubisz robić, wtedy nie będziesz musiała się zmuszać...

29 października 2013

Od projektu do...efektu?

Zawsze podziwiałam biżuterię wykonaną techniką szydełkową według jakiegoś wzoru. Wydawało mi się to bardzo trudne, wręcz niemożliwe do zaprojektowania, tak aby wzór się zgadzał. Na wielu" koralikowych" blogach znalazłam program do tworzenia takich schematów -DB Bead ( darmowy program do pobrania  TUTAJ oraz instrukcja do programu pożyczona ze strony beading.pl  TUTAJ ).
Program jest SUPER!!!
Jak zaczęłam się nim bawić to zapomniałam, że łatwo coś narysować, ale ponawlekać w takiej kolejności to już całkiem inna. Zaczęłam więc od najprostszych wzorów.
 Fioletowy naszyjnik w srebrne kropki...




Rządek to 9 koralików, odcień fioletu wyszedł inny niż w projekcie. Całość prezentuje się zabawnie i swobodnie, naszyjnik będzie dobrze wyglądał tak do sweterka jak i bluzki.


Po pierwszych doświadczeniach i tylu kropkach, przyszedł czas na kreski -biała bransoletka z ciemno-srebrnymi wzorami (koraliki 8o).


W rządku jest 8 koralików, ale sekwencja wyszła krótka, więc łatwo było nawlekać...


Po pierwszych (i drugich) doświadczeniach czas zabrać się za coś poważniejszego.... ale to już w następnym odcinku. cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz